tiistai 4. helmikuuta 2014

Kiitollisuutta kuitenkin..

Kaikista viime vuoden tapahtumista huolimatta olen kiitollinen monista asioista.

Olen kiitollinen rakkaasta miehestä, josta en vaihtaisi mitään muuta kuin kengän koon, jos jotakin saisin muuttaa. Tai ehkä en nykyisellään sitäkään, koska Zalandolla on laajat valikoimat myös isoja miesten kenkiä!

Olen kiitollinen, että minulla ja miehelläni on vakituiset työpaikat, joissa todella viihdymme.

Olen kiitollinen kodistamme, jonka ostimme kolme vuotta sitten.

Olen kiitollinen ystävistämme, jotka ovat olleet tukena ja apuna kaikissa elämän haasteissa.

Olen kiitollinen, että löysimme oman seurakuntakotimme, ja saimme sitä kautta elämäämme monta ihanaa ihmistä.

Olen kiitollinen terveydestämme.

Olen niin kiitollinen, että ehdin tutustua isääni ennen hänen kuolemaansa. Kiitollinen että sain kuulla häneltä anteeksipyynnöt minulle ja kaikille sisaruksilleni. Oli niin Jumalan tarkoitusta, että olimme samaan aikaan samassa paikassa isäni kanssa, ja ehdimme pitää yhteyttä kuukauden ennen hänen kuolemaansa.

Olen myös kiitollinen, että olen saanut kaksi kertaa kokea raskaaksi tulemisen ilon ja riemun. Vaikka menetimmekin lapsemme, niin tiedämme että he ovat taivaassa ja joku päivä heidät siellä näemme. Olen kuullut todistuksia taivaasta ja juuri yhtenä päivänä kuuntelin itkien Youtubesta "Kalevi Helimäen näkyä." Kohdassa 14:00-17:45 on asiaa juuri näistä keskenmenneistä ja abortoiduista pienokaisista. Kiitos Herralle.

Kiitos sulle Jumalani, armostasi kaikesta, 
jota elinaikanani olen saanut tuntea. 
Kiitos sulle kirkkahista, kesäisistä päivistä. 
Kiitos myöskin raskahista, syksyn synkän hetkistä. 


Kiitos, että rukoukset monet, monet kuulit sä. 
Kiitos, että pyynnöt toiset eivät saneet täyttyä. 
Kiitos, kun mä hädässäni avun saan sun kauttasi. 
Kiitos, että synneistäni vapahtavi poikasi. 


Kiitos sulle jokaisesta elämäni hetkestä.
Kiitos päivän paistehesta, niin kuin pimeydestä.
Kiitos sulle taisteluista, rististäkin, Jumalain.
Kiitos, että aina muistat, auttaa mua tuskissain.



Kiitos sulle kukkasista, jotka teilläin kukoisti.
Kiitos myöskin ohdakkeista, jotka mua haavoitti.
Kiitos, että tahdot mulle elon antaa iäisen.
Kaikesta, oi Herra, sulle annan ikikiitoksen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti